Världens gulligaste par? Ofcourse!

Ni har väl hört att Justin och Selena har erkänt att dem är tillsammans? Ja det var väl på tiden, jag tycker att dem passar grymt bra tillsammans. Världens finaste par? absolut. Jag stör mig jätte mycket på såna fans som lägger ner sin tid och skickar hotbrev till Selena om att man ska döda henne osv, jag fattar inte varför man gör sånt? Om man älskar Justin så mycket så kan man vara glad för hans förhållande? Ellerhur? det är iallafall vad riktiga fans gör. Och dem som skär in Justin bieber på sin hand, asså jag menar det är ju din kropp och du gör vad du vill med den men är inte det lite väl överdrivet? haha ^^ jag älskar justin och kommer alltid att göra det, hela han får mig att rysa och hans låtar är bäst. Han är världens snyggaste kille, det är bara så ;-) och så fort jag lyssnar på Baby eller de andra låtarna så kan jag tänka typ: '' asså shit tänk att han vet inte ens att jag lever, han vet inte ens vem jag är och ändå så älskar jag honom otroligt mycket ''

Fast tänk och vara Justins flickvän och få massa hotbrev, fan vad jag skulle varit rädd. Skulle inte kunnat sova.. det kan ju hända vad som helst men man har ju massa livvakter och sånt.

Ville bara skriva av mig lite.. :D


Man blir ju lite avis på Selena, * snyft* fast dem är ju underbart söta tillsammans!!


Kommentarer
Postat av: Lindafazlija

Rösta om du gillar min blogg eller inte :D

2011-03-20 @ 15:00:31
URL: http://erolindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0