Tjena mors

Kom nyss hem ungefär. Var och spelade match i värnamo med mitt underbara lag, vi låg under först men sen kom vi igen och vann matchen :'D fick utvisning, 2 min haha GREAT! fick nackspärr ínnan vi började matchen också, helt weird. bara så där, fick typ panik haha.. men det kändes typ ingenting när jag spelade men nu har jag as ont. Aja, efter matchen åt vi på donken och det var as kul, vi skrattade typ hela tiden. Efter det gick vi in på stadium och kollade lite. Har typ inget att göra nu, ska kolla på volleyboll imorgon med några brudar! vi hörs ;-)



Photo by . Qendresa
Model . Donike


Kommentarer
Postat av: ellen

wiiiii :D hihii

2011-03-12 @ 19:16:59
URL: http://flakkiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0