Frågestund - del 1

Har du någon pojkvän ? :)
Nepp, i'm single and ready to mingle. ne skojsar hihi

Hur tränar du upp din kropp?
eh jag vet inte.. jag tränar handboll ca 2 i veckan? :)

hur tränar du magen så den blir platt? exempel på det?
träna.. ? hehe, eller typ ät rätt kost och så 

storlek på bh?
70A
Vem är din bästavänn ?
säg 6 st som är dina barndomsvänner ?
Doruntina :)
den som jag har känt  längst är Jeta, Azra
vilka bloggar följer du?
Det kan du kolla i menyn på '' Länkar '' ;-)

vad gör att du gillar justin bieber så mkt :D?
Hans fina personlighet, hans finaste röst och såklart så är han snyggast och har grymt fin stil ;-)

vad skulle du helst vilja.
åka till usa med familjen i 2 veckor och hälsa på justin bieber helt gratis. (då får du ig i ALLA ämnerna i skolan)
eller. ha mvg i alla ämerna, ta den linjen du vill ha. och bli erbjuden till ett jobb du alltid velat ha. med hög lön

Jag skulle valt alternativ 2 för då skulle jag ha mycket pengar och gå på Justins konsert när jag vill ;-)

tjeeena alesa :D
varför skaffade du blogg?

yckte det var ganska kul att skriva om sina dagar och visa sina bilder m.m

vad heter din kamera?
Canon eos 1000d :)

vilka tv pogram gillar du?

Oj.. det är sjukt många men det är: Desperate Housewives, Simpsons, Family Guy, OC, One tree hill, jims värld, Two and a half men, the big bang theory, How i met your mother, Vänner och ja det är massa.. fast vet inte om du menade serier också men skit samma :)

kollar du på pretty little liars? den ee gryyym :D
Nope ;-)

Vilken kille tycker du är snyggast i Gislaved?
Svår fråga ;-)

Hur mycket väger du?
Lagom

Vad är din favoritlåt?
Massa, men dem bästa är Justins låtar helt klart

Ångrar du att du tog bort din piercing?
Ångra och ångra, asså jag saknar ju den men den blev ju infekterad hela tiden så vem orkar med det

Vilken tjej skulle du vilja vara om du skulle få välja mellan vem som helst?
Selena Gomez eller Miley Cyrus ;-)

hejj!
ja undrar om du kan skriva vart du köpt dina kläder ifrån när du typ visar dina outfits? skulle vara tacksam! annars vill ja bara seja att du e tvärsöt och din blogg är rolig o läsa!
kram :)

Jag har väl alltid gjort det, eller det finns någon gång jag har glömt :) men ska skriva varje gång, i promise. Tack!
gillar du någon just nu?
Kanske det du ;-)

vad är din favoritmat?

Kyckling och ris eller chicken nuggets och pommes eller med ris


vilka bloggar läser du?
Kolla i menyn '' Länkar ''

hur mår du just nu hehe
Great ;-)


Vill du flytta från Gislaved när du slutat skolan? :)
Mer än någonsin fast man vet ju aldrig hur det blir

ska du fortsätta blogga när du blir stor?
Det vet jag inte :) bloggar så länge jag tycker det är kul

vad är det bästa med sommaren ?
alla fina kläder, havet, bli brun och umgås så mycket som möjligt med vännerna!

om du beställer kläder på internet vilken/vilka sidor?
Hm typ, beställer inte så mycket från internet, köper mest i butik

Vad är ditt bästa & roligaste minne?
ojdå.. kan verkligen inte välja! har flera bra minnen ;-)

vad är dit snyggaste plagg i gaderoben just nu ?
Man kan väl välja skor? isf väljer jag helt klart mina Dr Martens ;-)


varför började du blogga?

ville berätta om min vardag och visa upp mina bilder m.m

vad tycker du om din klass?
haha ibland kan jag älska den och ibland ogilla den ;-)

vad heter stinas blogg haha, hittar den icke!? :-)
www.stiinarunessons.blogg.se ;-)

vilken outfit älskar du mest ?
Min outfit? ingen aning faktiskt :O

Bästa ämnet ?
ENGELSKA, SO

Vilken bil kör du? :-)
Har ingen bil ;-)

har du någon gång varit kär ??
nope, faller inte så lätt för killar ;-)

va vill du jobba med i framtiden?
Skådespelerska ;-)
trivs du där du bor?
ibland, ibland inte

varför så jäkla fin? ;o
HAHA, nej men tackar :D

hur är din stil?
jag kör på min egna stil ;-)

Detta är del 1, fick in ganska många frågor så det skulle blivit helt jobbigt om jag skrev alla på en gång om ni förstår. Lägger in dem andra imorgon!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0