Peyton Sawyer, ge mig hennes lockar!



vem skulle inte vilja ha dessa lockar som Peyton Sawyer i One Tree Hill? och så är hon otroligt vacker med. Saknar de gamla serien från OTH, dem var mycket bättre förr. Nu är dem inte alls lika bra. Och så har ju Peyton och Lucas hoppat av.. fyfan.

Kan berätta lite om gårdagen och om idag fast börjar med vad vi gjorde på kvällen igår. Jag Bogi, Helen och Susan cyklade till Charlie där Patrik Sakarias och Charlie var då, senare kom typ Ludvig och Linus Didrik. Det var fun fun fun :'D en av de bästa dagarna på året, helt klart. Som ni såg så skrev Bogi och Ludvig ett inlägg där nere som ni kan se '' bajs jag älskar bajs '' JÄTTE KUL! haha men idag gick jag ut med några bruttor och kollade på volleyboll, det var väl roligt .. nae faktiskt inte. Att kolla på volleyboll är faktiskt inte kul, eller kanske ibland men det är kul att spela även om jag suger på det haha. Vill meddela er också om att min uppdatering äger! den är så grym så att min blogg borde finnas med på '' mest aktiva-listan. Nej men .. har inte orkat uppdatera haha. Oj blev ganska mycket text, aja vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0