Longboard

Har tänkt på detta i flera dagar... och kom fram till ett beslut. Ska jag köpa en Longboard i sommar? eftersom pappa köpte mina skor och dem var ju ganska dyra så tror inte dem skulle gå med på en Longboard nu men i sommar när jag fyller år?? Jag cyklar ju till skolan eller får skjuts, men det blir ju roligare att åka till skolan med en Longboard. Här är 2 st som jag tycker är grymma :





Stör mig ba lite att det står '' madrid '' hahah... men det fanns inte så värst snygga men det kommer nog in snyggare i sommar :') ska börja använda mina hörlurar till skolan nu också.. men ska skaffa en liten Ipod för mina hörlurar går tyvärr ej till min mobil ;( men hoppas iallafall jag får den :D

Kommentarer
Postat av: tildasplace

vill också ha en as cool rosa longboard

2011-03-26 @ 13:10:34
URL: http://tildasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0