Frågestund - del 2

vad tycker du om min blogg?
Den är jätte bra :)


kollar du min blogg? :)

föredrar du spegetthi framför makaroner hahahha
är ja cool? :D

Jepp Najna, nej makaroner ;-) ofcourse



FRÅGA: Gör du gratis designer? :)
Fin blogg! allt bra med dig? :)

1. Gör inte designer till andra, isf bara till närmaste vänner om jag hinner :)
2. Tackar! allt är bra, hos dig då? = ))


Hur tror du att Killar vill bli uppvaktade?
Så som vi tjejer vill bli? :)

saknar du mig?
Klart Josephine

tror du kommer börja umgås igen?
Ofc, TAGGA SOMMAREN!


Vet du vem jag är, Bruce lee? :))<:
Hm...............

Vilken är den finaste bilden du har tagit? :]
har tagit många fina bilder så kan ej välja, men kolla på kategorin '' Människor '' alla dem är mina favoriter



Hur länge har du bott i gislaved ?
Tillräckligt länge, ca 7-8 år

på en skala 1-10 hur mycket hatar du tyska ;)?
10 ;-)

Tycker du jag är snäll :)?

snällast mona



justin biebers BÄSTA låt ?
Pray och Baby


bajzz eller kizz?

hmm... båda är ju mums. ne skojar haha

dröm kille?
Justin drew bieber

de pinsamaste du varit med om?
varit med om massa pinsamma grejer.. (a)

Vilken är din bästa egenskap?

Gillar mina framtänder mest

Vad tycker du mest om med mig?
ditt fula humör och när du har damp.. ne skojar tycker allt är bra med dig

Vilken är din favoritblogg?
difficult.. har ganska många. kolla i kategorin '' Länkar ''

Hur många bloggar följer du dagligen?
många ;-)

Vem är din bästa vän?

Doruntina, men sen har jag några '' närmaste '' vänner också

Favoritmat?
Kyckling och ris och chicken nuggets, ris eller pommes ;-)

Favoritfärg?
Blå och lila

Favoritminne i sommar?
Alla

Vilket år var bäst, 2009 eller 2010?
Lätt 2010!

Vilken är din favoritfilm?
uuuh har många!!!!! :O

sommar eller vinter?
SOMMAR!



hur mycket kostade din systekamera?
allting blev ungefär 6000 kr

vad heter din objektiv den nya du köpte och för hur mkt?
1100 kr tror jag? :-) och den heter Canon EF 50mm f/1.4


hur fixa du din blogg?
Min kära vän har fixat den på sistone så man tackar ju henne

designar du bloggar?
ibland :-)

vem är bäst i erat handbollslag?
alla är grymma så kan ej välja ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0