Världens bästa syster!

Jag tror inte jag lägger ner bloggen efter alla kommentarer.. men kanske har bloggpaus för jag kommer ha massor av läxor och några prov innan sportlovet så det är ju bara börja plugga.

Hade träning för typ 40 min sen, kom hem och duschade sen åt jag. Vid 9 ska jag kolla på Dum och Dummare, en av dem bästa komedi filmerna helt klart! Imorgon är det torsdag sen blir det träningsmatch mot P97.. kul kul. På fredag blir det Isaberg, kvällsåkning! Ska dra mig till soffan snart, vi KANSKE hörs imon =) Ha det bäst!

Gammal bild men aja, jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt söta e ni!

2011-01-29 @ 19:21:56
URL: http://Shkurtesspace.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0