Kvällsåkning på Isaberg!


Ulqin 2009 <3

Hejsan,,,,,,,, vad händer????? nä skojar, efter skolan mötte jag min syster så cyklade vi till stan och så köpte vi present till pappa på Dressman, han fyller år på söndag hihi ;D sen cykla vi ner till konsum, köpte hotdog och så snackade vi lite, längesen man hade egen stund med henne haha :)

Vid halv 6 åker vi till hestra, Isaberg. Vi ska åka kvällsåkning, jag och några till. Har lånat Stinas One Piece ( Tack sötis <3 ) som jag ska åka med, :D  Vi hörs inte förrens imon, så ja vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Bella (:

Åh, jag hade velat ha en one piece ;D

2011-01-28 @ 17:37:29
Postat av: alicia

hihih puss <3

2011-01-28 @ 17:47:10
URL: http://aliciafrancke.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0