Skådespelare jag ser upp till


Adam Sandler.. Ja han är en av dem bästa skådespelarna jag vet. Han är grym.. ser verkligen upp till han och skulle göra vad som helst för att träffa han. Skulle typ gråta av glädje.. hihi :) Alla hans filmer är bra, filmen Click storlipade man till.. (a)


Will Smith.. är en GRYM skådespelare som jag verkligen också ser upp till! Alla filmerna han har varit med i, har varit bra. Han har ju varit med i serier och massa andra filmer :)) han är iallafall skit snyggggggggg




Julia Roberts.. hon är min förebild,  hon är otroligt vacker och en sjukt bra skådespelare. På den första bilden som ni ser, den färgen skulle jag vilja ha. Okej nu ska jag inte börja prata om mitt hår.. Skit i det haha. Men jag skulle vilja träffa henne och snacka med henne om hur hon blev en skådespelare och så.. nu tror ni säkert att jag är typ stalker eller något men nej :))

Iallafall.. det var allt för mig mina damer och herrar. Snart ska jag sova och imorgon får ni '' Svar på tal '' :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0