Chili thai med familjen .


Photo by . Doruntina
Model . Qendresa (moi)

Har faktiskt planer för kvällen, hela familjen ska äta på Chili Thai när pappa kommer hem, jätte mysigt! För viky fyller ju år idag så hon förtjänar en bra dag! :D nu undrar ni säkert vad jag har köpt till henne och det blev ett par skor från nelly tror jag det var, skit fräcka!

Hann aldrig uppdatera igår för jag och Bogi skulle gå till Helen och Susan vid halv 8 och helt plötsligt var den halv så hade bråttom så sket i det.. men jag tänkte uppdatera när jag kom hem men jag däckade ..:/ sorry guys, har inget mer att skriva nu men räkna med mycket uppdatering idag! Pusshej


Kommentarer
Postat av: Qan

Kinamat här hemma, när jag vill och gratis (a) avis? :**

2011-02-27 @ 10:02:52
URL: http://quynhdangs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0