Allt i ett



värdens bästa finaste underbaraste mobil! jag älskar den ♥♥

Kan ju skriva lite om min kära mobil.. den heter Sony Ericsson J10i Elm och den är helt underbar. Den är smidig, och lätt att hantera. Sköna knappar och kameran är awesome ;)! ni kan få lite bättre bilder senare när jag orkar ta fram kameran. Iallafall, den gör min dag ♥

Kan berätta hur det var i Rosenlundsbadet igår. Vi tog bussen 11:15 och var helt peppade.. vi kom fram ganska snabbt och väntade i Resecentrum och fattade inte hur vi skulle komma till Rosen. Till slut tog vi en buss dit och klick så var vi framme.. vi blev as glada och så gjorde vi i ordning oss och så sen så badade vi! vi stack direkt till rutschekanan (eller hur det stavas..?) och vi hade otroligt kul! :-) detta måste vi göra om guys! vi var hemma vid 10 och jag var trött som fan.. juste så hämtade jag ut ett paket igår också.. undra vad det kan va?;)

Märkte att ni gillade min video? kommentera om ni vill ha fler! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0