Bestfriends....

Kan skriva om mina vänner lite granna....  kan först börja med min bästa vän Doruntina. Vi har varit vänner sedan jag var 8 år ungefär och vi har hållt ihop sedan dess. Såklart har vi bråkat och tjaffsat, men det var mest för 2-3 år sen för nu på sistone har vi aldrig bråkat. kanske tjaffsat lite sådär, men inget allvarligt! vi båda är beliebers (alltså älskar vi justin bieber..) vi typ lipar så fort vi lyssnar på hans låtar och ber för att han ska komma till sverige. jag kallar doruntina för tina, mycket lättare ;-) tina är en underbar vän... hon finns alltid där för mig, i alla lägen. och jag finns alltid där för dig, det vet du. vi har inte varit så mycket på sistone... vilket jag är ledsen för. hon är en ÄKTA vän... lugnt asså.men du ska veta att du betyder grymt mycket för mig älskling. Love ya!
 

Boglarka Varga... ja vad kan man skriva om henne. Hon är en galen tjej, men samtidigt underbar. Vi har tjaffsat lite på sistone, men alltid redit ut det. Jag kan verkligen inte leva utan henne.... alltid när vi var små så blev vi kallade för tvillingar. vi var sjukt lika, men inte längre mohahh ;-) jag kan berätta allting till henne, då menar jag verkligen allt. hon är vid min sida, och lyssnar alltid. vi är typ galna när vi är med varandra,vi slåss alltid med varandra tills någon av oss blöder.. En äkta vän är hon , love ya.

Amanda Lekman... vi har faktiskt varit vänner ganska länge nu. vi är inte så ofta, men vi berättar ändå mycket för varandra. hon är skit snäll och verkligen grymt fin... hon förtjänar den bästa killen på hela jorden för hon är verkligen en jätte bra tjej. jag älskar dig amandus, you know that

Stina Runesson... vi är verkligen galna. vi har alltid så kul i skolan, typ sjuka i huvet. alla minnen vi har, SOMMAREN, SIGGES OCH ALLT ANNAT. det ska vi lätt göra om älskling. jag älskar dig underbart mycket... hoppas du vet det. våra stunder när vi blir sura på varandra, hahaha amazing. när vi skulle hämta mer pannkaka i matsalen men vi egentligen bara fick ta 2 , men vi gjorde det ändå och vi lyckades faktiskt.. och alla gånger jag skrämt dig! Älskar dig 

Josephine Lekman.. ja denna tjejen är underbar! ser henne som min lilla syster, så söt är hon. vi har jätte många minnen från sommaren.. som är helt bäst <3 vi har varit några gånger nu på sistone och det har varit sjukt kul... längtar iallafall tills sommaren då vi ska umgås som fan!! älskar dig sötis, hoppas du vet det


Kommentarer
Postat av: josephine

älskar dig! längtar också till sommaren. underbar är du

2011-04-03 @ 00:19:17
URL: http://josephineleekman.blogg.se/
Postat av: stiina

älskar dig också ales !

2011-04-03 @ 13:40:46
URL: http://stiinarunessons.blogg.se/
Postat av: Boglarka ☆

jag älskar dig älskling, vill aldrig förlora dig!!!

2011-04-04 @ 00:08:57
URL: http://boglarkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0