Tips - Photoscape

Fick en fråga för några dagar sedan om hur jag har redigerat denna bilden här nere , och tänkte att jag kunde visa det nu genom text.. look down.
 



Jag har då redigerat denna bilden på Photoscape.

Öppnar Photoscape
Trycker på " Redigerare "
Går in på " Filter "
Uttogningsstil
Sedan väljer jag färg och nivå, det väljer ni själva men min färg är 243 och nivån 100 %.
När det är klart går jag in på " Filmeffekt "  och tar sedan Portra - Hög
Efter det kan du välja om du vill höja kontrasten mer, då går du bara in på " Ljus, färg "

H o p p a s  a t t   n i  f ö r s t o d,  o m  d e t   ä r  i n t e  n å g o t  n i   f ö r s t o d  s å  k a n   n i   b a r a  s k i c k a  e n   k o m m e n t a r   o c h   j a g   k a n   f ö r s ö k a   h j ä p a   e r  : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0