Show me happiness

GODMORGON. Jag skulle inte egentligen spela match idag, men jag fick ett sms om jag ville det men jag kan tyvärr inte :( slog i tån/foten igår och det gör ont så jag får vila. fast jag ska gå och kolla på mitt kära lag och fota dem såklart, så det kommer komma upp bilder på det också. Pappa gick och hämtade kläderna innan för det blev lite missförstånd igår ^^ så jag får väl se om jag är nöjd eller icke.

Jag och Anna tar bussen till Anderstorp 12:30.. fanns ingen tidigare buss, tyvärr! efter det blir det uppdatering med massor av bilder. Hejdå, ha en bra lördag ;-)
Foto . Boglarka
Modell . Jag

Kommentarer
Postat av: Fahrije.

Vart har du köpt din jeansväst? :)

2011-04-10 @ 17:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0