My dreams...

Tidsinställt inlägg....... nu är jag nog i skolan!

Har verkligen tänkt på min framtid och detta med gymnasiet, och framförallt mina drömmar som jag strävar efter. och Det jag verkligen vill göra nu är att åka till USA, träffa JB och hoppas på att få en karriär som skådespelare. Det är mina drömmar, och jag vill verkligen att det ska hända. Och såklart vill jag ha ett bra liv´, hälsosamt osv. Gymnasiet... jo jag har tänkt väldigt mycket på det dem senaste månaderna. jag har kommit fram till många alternativ som tillexempel Estet/Drama men det finns tyvärr inte i gislaved så vill gå i ett annat gymnasium, i en annan stad...göteborg skulle inte suttit fel ;-) man vill ju lära känna nytt folk, och speciellt om man bor i denna hålan! har kikat in på massor av sidor, drama då och känns som jag skulle passa in där eftersom jag älskar att skådespela. skulle vara med i filmer och sånt, men sen när jag går i 9an vet jag ju aldrig om jag inte har dem åsikterna kvar och sånt om estet. men det är iallafall vad jag vill JUST nu =) nu vet ni lite mer om mig....... pusshej ha det bra ;-)




Kommentarer
Postat av: Florina

Checka in bilderna från show 2011 :D

+ video finns oxå!

Kram Florina

2011-04-14 @ 18:29:24
URL: http://florinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0