Försov mig

  Ungefär 12 inlägg har jag gjort idag. Eller vad säger ni, är jag proffs på uppdatera min blogg? ;-) nej men, har inte haft tid. Kom hem vid 3 kanske? fick skjuts hem hihi. Idag på morgonen, ringde alarmet 6:48, tänkte att jag kunde sova till 5 över eftersom jag alltid har tid kvar. Men smarta jag la alarmet på 6:05 istället för 7:05, så vaknade halv 8 så fick lite panik.. men fixade och åt mig och allt det dära på en kvart sen gick jag skjuts till skolan :D


var iallafall ute innan med Bogi, Dennis och Patrik. vi var vid gyllenfors först och '' lekte '' lite.. sen cyklade vi till konsum och köpte glass och godis, där träffade man på Hanna också, vi satt och pratade om massa saker runt omkring oss. 
 

Ska plugga NO nu, eller iallafall försöka. Hoppas ni har det roligare än mig .. :)

Kommentarer
Postat av: Agnes

usch... jag försov mig också imorse! :(

2011-04-04 @ 21:16:13
URL: http://agnespagnees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0