Försenade bilder..





Några bilder när jag susan och helen var ute, fler kommer någon annan dag nog! :)






Erkänn att hon är otroligt söt?  ♥
Ni kommer få fler lite senare, lite hoppbilder på studsmattan och sånt.

Hejsan! Skolan gick jätte snabbt och den var rolig! Speciellt idrotten.. haha långboll! Det var askul. Mitt lag var ju bäst, vi vann överlägset! :-D Efter skolan cyklade vi till skolan igen och kollade hur många siggesbiljetter det fanns kvar, och det fanns många kvar. Jag och stina skulle igentligen köpa idag, men ska köpa imon istället för att helen ska fråga om hon får gå först. Sen stack vi till Z, och softade. Fan vad skönt det var.. bara slappna av. Vi cyklade vidare, och stannade vid jysk och gick in dit. Haha, softade igen. Sen cyklade jag hem och nu sitter jag här hihi. Ska snart dra mig till köket ta massa chips, och kolla på nån film eller så blir det teven. Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0