Tagga sigges!




Ojojoj...kolla vem som uppdaterar... men tänker bara uppdatera när jag kan, för har sjukt mycket plugg dem kommande veckorna. Skolan går före bloggen, det är ju så. Vill inte komma hem från skolan och tänka '' åå nej måste blogga nu '' bloggar när jag kan och när jag vill, så länge jag tycker det är kul. :)
:
På morgonen cyklade jag Helen, Stina och company till brandstationen med klassen då, och vi fick släcka brand... läskigt! Ne men bra att veta hur man ska göra (: annars har skolan gått ganska snabbt idag, skönt. Efter skolan så var jag inne lite på datorn, och sen la jag mig och sen somnade jag, till ungefär halv åtta. Väldigt skönt ;) Gick inte på träningen idag för är förkyld och vill ju inte bli mer förkyld när det typ ösregar?? Nästa vecka på fredag är det sigges, tagga tagga tagga! Längtar sjukt mycket. Ska dit med Stina och tina........NICE!! Kollade på idol innnan också, fifan vad många är bra alltå, :D

Kommentarer
Postat av: emilia (y)

tagga sigges !



JÄVLA FKN VACKERBARN !<3

2010-09-16 @ 22:10:40
Postat av: Towe

sv: tack! :D

2010-09-16 @ 23:00:49
URL: http://tnordqvist..blogg.se/
Postat av: Anonym

den va helt fin ser ut som du vet såna bilder man har i datan när man får dom shit så fint du kan ta kort;o

2010-09-17 @ 14:00:40
URL: http://aargjentina.blogg.se/
Postat av: diellza :')

otroligt fin! ;DDD

vart bor du? =) msn? :)

2010-09-17 @ 16:27:16
URL: http://absolutdiellza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0