Lite halmstad bilder med amanda

Fan vad mina ben ser äckliga ut där! :-O men den bilden är ändå så härlig.. :)


Bilder från halmstad, sommaren. En av de bästa minnena..

 

Hejsan! Har inte uppdaterat idag, jag vet. Har inte kunnat. Skolan var helt okej, efter det gick jag hem lite till helen och gjorde lite saker, jag stina och helen då. Typ datan och såna grejer. Cyklade hem och åt lite, kollade tv för internet funkade inte. Till slut funkade det, och var bara inne ca 10 min. Och då orkade jag inte blogga.. Gick ut med amanda, vi snackade om allt och käkade glass. Sen drog vi båda hem, åt först och sen datan. Och nu gör jag detta, haha! ;D Ska snart ladda upp mer videos på www.blatteswedie.blogg.se forsätt kolla!!! Eftersom många har kommit till mig i skolan och sagt att dem tycker om dem så aaa!! :-D

Ajaaaa, vi hörs imon kanske. Bye!

 


Kommentarer
Postat av: amanda

<3<3<3

2010-09-02 @ 17:04:14
URL: http://amandaalekman.blogg.se/
Postat av: anna PANNA

underbara bilder:)

2010-09-03 @ 22:54:21
URL: http://annamalesevicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0