♥ The Last Airbender


Foto: Susan Ishak
Modell: [JAG]

Hejsan, idag är jag faktiskt glad. Solen skiner! Gött. Det är ju inte så ofta... haha. Vid 7 ska jag och min bästavän, Doruntine gå på bio. Vi ska kolla på, The Last Airbender, 3D. De har ju installerat 3D i Gislaved och 3D är jätte kul och bra. Kollade trailern och den verkade väldigt spännande! Så det ska bli kul ;D

Igår var jag på Z med mina vänner. Det var jätte kul. Fan vad jag hatar denna datan. Tro mig, den hatar mig också. Nyss gick allt bort så jag fick skriva om allt igen. Bara för det kommer det hända samma sak.. oj, hoppas inte det. Vi hörs lite senare innan jag drar, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Tara

2010-10-16 @ 15:19:44
Postat av: Tara

Hej! Du kommer inte ångra dig över ditt val den var jättebra! =)

2010-10-16 @ 15:20:30
URL: http://mamasitaa.blogg.se/
Postat av: amanda

gjort idag då? (:

2010-10-16 @ 18:10:36
URL: http://aammandaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0