Svaren till frågestunden!

Svaren till frågestunden!
gillar du någon ? Svar: Nej :).
Hur många besökare har du och vad brukar det högsta eller lägsta vara? Vilka bloggar följer du? Svar:  Det varierar väldigt mycket, men 40 uppåt. Det högsta jag har haft är 200,och det lägsta brukar vara 40.
Saknar du mig? svar: Ja, det gör jag Josephine!
När ska vi dra ut? vi måste dra ut innan jag åker! svar: Tyvärr hann vi aldrig träffas innan du åkte.. :(
gillar du någon speciell? svar: Nope, inte just nu ;)
Kan du berätta allt för mig? Svar: Nej det kan jag inte, det finns inte någon kompis jag kan berätta allt för. Vissa saker pratar jag bara med min syster, för hon är den jag litar mest på eftersom hon är min syster.
Litar du på mig? Svar: Ja jag tror det, kan jag lita på dig? :)
Vilka är dina bästavänner? Svar: Min allra bästavän är Doruntina, sen har jag ju mina '' Svar: Mitt riktiga namn är ju Qendresa och Alesa, Ales är mitt smeknamn. Det är typ som mitt mellannamn, för alla säger det haha.närmaste '' :)
Varför är du sååååå söt? svar: Haha, dum fråga. Den borde du ställa till dig själv ;)
heeeeeeeej hur redigerar du dina bilder??? jag skulle veta hur du gör det med dina fina höstbilder och med alla bilder!!!!!!!! du tar så himla fina bilder!<3 Svar: Först vill jag bara säga tack, vad glad jag blir ;D jag brukar öka skärpan och öka kontrasten. Inget speciellt! Men kan visa på en video nån dag :)
Lläser du min blogg? isf hur mkt & gillar du den? Svar: Japp, jag läser din blogg Quynh. Jag läser den varje dag,många gånger hehe. Jag gillar den!
Gillar du någon just nu? Svar: Haha många som undrar, men gillar inte någon :).
Varför är du så jävla duking söt? Svar: Det är du som är söt!
Heter du qendresa eller Ales? för många säger olika, vet inte vad jag ska säga?  Svar: Mitt riktiga namn är ju Qendresa men jag kallas för Ales, Alesa. Så kalla mig det du vill :D
Hur kom du på att du skulle börja blogga? Svar: Jag blev inspirerad av andra många fotobloggar så ville starta en egen fotoblogg.
Är jag snel? (a) Svar: Ofcourse! ;D
Hur skaffade du Photoshop?? laddade du ner det , eller köpte du det?? :) kraaaaaaaam
Svar: Jag har Adobe photoshop elements 6.0 på min data men tycker inte den är så bra. Sen så har min syster Adobe photoshop cs3 på hennes data och jag använder det mest för jag gillar det starkt!
Hur länge har du haft din blogg nu ? Svar:  1 år och 4 månader ungefär :)
Hur många inlägg har du gjort ? Svar:  596 inlägg med detta :D
Skulle du vilja ha ett husdjur ? , isåfall vilket ? Svar: En hund ;)
Vilka städer skulle du vilja bo i när du blir stor ? Svar:  I sverige vill jag bo i Göteborg, helt klart. Men skulle vilja bo i New York i USA ;)
Jag vet att du vill bli skådis om du fick välja vilket program du skulle vilja va med i vilket skulle du tagit? Svar: Hm... Svårt. Antingen Desperate Housewives eller någon CSI serie :D
Vad tycker du om mig :D Svar: Mona, jag tycker du är en bra vän som är både rolig,snäll och skitsöt :D Alla borde ha en vän som du!
1. Vilken skola går du i? Svar: Lundåkerskolan :)
2. Hur länge har du bloggat? Svar: 1 år och 4 månader ungefär, med denna bloggen då. Men jag har haft en blogg innan denna, men startade denna bloggen några dagar efter hehe :P
vilket klädesplagg gillar du mest? Svar: Ingen aning haha :O
varför skaffade du blogg? Svar: Blev inspirerad av andra fotobloggar så ville starta en egen fotoblogg.
vilka bloggar läser du? Svar: Jag läser väldigt många, din blogg är en av de iaf ;) Kan skriva ett inlägg nångång med de bloggar jag läser.
visst är jag bäst? :D Svar: Förlåt Stina... men nja. Hahaha! :D
Vad är det bästa du vet? =) Svar: Min familj och mina vänner.. utan dem hade ju inget varit bra hehe :D fast det bästa jag vet är ju också choklad..
Bästa låt? :) Svar: Sjukt många! Men här är några:
Justin Bieber - Baby
She will be loved - Maroon 5
Wait for you - Elliott Yamin
When I look at you - Miley cyrus
Det är dem jag kommer på nu. Men det finns många andra bra låtar :)
Hur många har du vart kär i?:) Svar: Ingen, men har gillat en riktigt mycket :)
Favoritgodis? Hihi. Svar: CHOKLAD! ;D
Är du kär? Svar: Nope,men lite småkär i Justin kanske? (a)
favorit färg? Svar: Blå och lila :)
favort kille? haha väldigt dum fråga, Svar: Justin Bieber, ofcourse! :D
Vad är det bästa med justin? Svar: Hans personlighet tror jag. Jag har ju aldrig träffat han men man märker vilken bra kille han är. :)
Vad skulle du göra om du hade en chans med justin men sumpade den? Svar: Typ slå mig själv. Nej skojar haha ,men aldrig förlåtit mig själv?
varför läser du min blogg? Svar: Bra uppdatering, intressanta saker :D
varför började du blogga? Svar: Finns svar där uppe :)
hur många har du varit kär i? Svar: Ska jag vara ärlig så har jag inte varit kär i någon men jag har gillat en jätte mycket :)
vilka bloggar läser du? Svar: Kan göra ett inlägg med dem bloggarna jag läser nån dag. :)
hur många har du varit kär i? Svar: One true love.. JB! hihi
varför är du så söt,snygg,fin helt underbar? Svar:  Det är jag inte, du har kommit fel. :)
gillar du någon just nu ?<33 Svar: NEEJ, det gör jag inte TINA :D<3 Förutom dig då hihi
gillar du någon? Svar: Nej.
vad får du för betyg på dina PROV Svar:  Det varierar. :P men g-vg :)
hur kommer det sig att du började gilla justin? Svar: Kollade på massa klipp med honom och blev förälskad.. ? Haha ;) Tyckte han sjöng helt amazing och hans utseénde kan man ju inte motstå.
när började du fota? =) Svar: Nån gång förra sommaren tror jag. :) Började med en kompakt kamera först.
när ska du komma och träffa mej din gris ? <3 Svar: Haha ja du din apa, vi får se ;D<3
vill du att din blogg ska bli känd? Svar: Det skulle jag inte tacka nej till :D
vem var den senaste du var på g / tsm? Svar: Ingen :D
har du varit ihop med någon? vem i så fall ? ;D Svar: Ingen seriös iallafall ;)
Vad tycker du om min blogg? :D Svar: Underhållande, tycker om när du videobloggar :D
kan du alla koder och sånt när du ska designa eller går du in på designa din blogg? Svar: När jag var ny på blogg.se så kunde jag ingenting. Fick hjälp mest av mina kompisar. Har också gått in på designadinblogg.se väldigt mycket :D Fast om jag vill ha hjälp nu så söker jag på google :).
vad använder du för redigeringsprogram? Svar: Adobe photoshop cs3
vad har du för kamera tillbehör? Svar: Close up +10 filter, Objektiv: Kito objektivet, Canon 50mm f/1,8, Reflexskärm, Stativ. Det var det :)
kan du och jag ha en hel fotodag tillsammans någon dag ?:) Svar: Sjävklart :D
hur kan du få den skärpan på dina bilder? Svar: Jag ökar skärpan på photoshop.
kan du lägga upp en bild på din favorit outfit? Svar: Ja det kan jag, får se nån dag :D
ska du kolla på SCREAM 2 idag ? är du rädd för skräck filmer ? Svar: Ja jag kollade på den :D, om jag är!
säg tio vänner som du är med i skolan ? Svar: Jag är ju med dem flesta i min klass, men dem som jag mest är med är Stina och Helen :)
vem är roligast av dina vänner ? Svar: Jag själv :D haha nej men alla är :)
vem har bäst humor av dina vänner? Svar: Kan inte välja.. ;)
och vem har du alltid kul med på lektionerna?  Svar: Stina, Helen och Martin haha :D
Där har ni svaren. Det var många frågor.. haha! Nu ska jag äta för jag är hungrig som fan! Hehe. Puss på er!
Svaren till frågestunden!

gillar du någon ? Svar: Nej :). Isf JB

Hur många besökare har du och vad brukar det högsta eller lägsta vara? Vilka bloggar följer du? Svar:  Det varierar väldigt mycket, men 40 uppåt. Det högsta jag har haft är 200,och det lägsta brukar vara 40. Jag följer många bloggar, kan göra ett inlägg någon gång med dem bloggarna jag läser.

Saknar du mig? svar: Ja, det gör jag Josephine!
När ska vi dra ut? vi måste dra ut innan jag åker! svar: Tyvärr hann vi aldrig träffas innan du åkte.. :(

gillar du någon speciell? svar: Nope, inte just nu ;)

Kan du berätta allt för mig? Svar: Nej det kan jag inte, jag har inte någon kompis som jag kan berätta allt för. Jag har en syster som jag berättar allt för, eftersom jag vet att hon inte säger till någon.

Litar du på mig? Svar: Ja jag tror det, kan jag lita på dig? :)

Vilka är dina bästavänner? Svar: Min allra bästavän är Doruntina, sen har jag ju mina '' närmaste '' :)
Varför är du sååååå söt? svar: Haha, dum fråga. Den borde du ställa till dig själv ;)

heeeeeeeej hur redigerar du dina bilder??? jag skulle veta hur du gör det med dina fina höstbilder och med alla bilder!!!!!!!! du tar så himla fina bilder!<3Svar: Först vill jag bara säga tack, vad glad jag blir ;D jag brukar öka skärpan och öka kontrasten. Inget speciellt! Men kan visa på en video nån dag :)

Läser du min blogg? isf hur mkt & gillar du den? Svar: Japp, jag läser din blogg Quynh. Jag läser den varje dag,många gånger hehe. Jag gillar den!

Gillar du någon just nu? Svar: Haha många som undrar, men gillar inte någon :).

Varför är du så jävla duking söt? Svar: Det är du som är söt!

Heter du qendresa eller Ales? för många säger olika, vet inte vad jag ska säga?  Svar: Mitt riktiga namn är ju Qendresa men jag kallas för Ales, Alesa. Så kalla mig det du vill :D

Hur kom du på att du skulle börja blogga? Svar: Jag blev inspirerad av andra många fotobloggar så ville starta en egen fotoblogg.

Är jag snel? (a) Svar: Ofcourse! ;D

Hur skaffade du Photoshop?? laddade du ner det , eller köpte du det?? :) kraaaaaaaam
Svar: Jag har Adobe photoshop elements 6.0 på min data men tycker inte den är så bra. Sen så har min syster Adobe photoshop cs3 på hennes data och jag använder det mest för jag gillar det starkt!

Hur länge har du haft din blogg nu ? Svar:  1 år och 4 månader ungefär :)

Hur många inlägg har du gjort ? Svar:  596 inlägg med detta :D

Skulle du vilja ha ett husdjur?, isåfall vilket ? Svar: En hund ;)

Vilka städer skulle du vilja bo i när du blir stor ? Svar:  I sverige vill jag bo i Göteborg, helt klart. Men skulle vilja bo i New York eller Hollywood i USA ;)

Jag vet att du vill bli skådis om du fick välja vilket program du skulle vilja va med i vilket skulle du tagit? Svar: Hm... Svårt. Antingen Desperate Housewives eller någon CSI serie :D

Vad tycker du om mig :D Svar: Mona, jag tycker du är en bra vän som är både rolig,snäll och skitsöt :D Alla borde ha en vän som du!

Vilken skola går du i? Svar: Lundåkerskolan :)

Hur länge har du bloggat? Svar: 1 år och 4 månader ungefär, med denna bloggen då. Men jag har haft en blogg innan denna, men startade denna bloggen några dagar efter hehe :P

vilket klädesplagg gillar du mest? Svar: Ingen aning haha :O

varför skaffade du blogg? Svar: Blev inspirerad av andra fotobloggar så ville starta en egen fotoblogg.

vilka bloggar läser du? Svar: Jag läser väldigt många, din blogg är en av de iaf ;) Kan skriva ett inlägg nångång med de bloggar jag läser.

visst är jag bäst? :D Svar: Förlåt Stina... men nja. Hahaha! :D

Vad är det bästa du vet? =) Svar: Min familj och mina vänner.. utan dem hade ju inget varit bra hehe :D fast det bästa jag vet är ju också choklad..

Bästa låt? :) Svar: Sjukt många! Men här är några:
Justin Bieber - Baby
She will be loved - Maroon 5
Wait for you - Elliott Yamin
When I look at you - Miley cyrus
Det är dem jag kommer på nu. Men det finns många andra bra låtar :)

Hur många har du vart kär i?:) Svar: Ingen, men har gillat en riktigt mycket :)

Favoritgodis? Hihi. Svar: CHOKLAD! ;D

Är du kär? Svar: Nope,men lite småkär i Justin kanske? (a)

favorit färg? Svar: Blå och lila :)

favort kille? haha väldigt dum fråga, Svar: Justin Bieber, ofcourse! :D

Vad är det bästa med justin? Svar: Hans personlighet tror jag. Jag har ju aldrig träffat han men man märker vilken bra kille han är. :)

Vad skulle du göra om du hade en chans med justin men sumpade den? Svar: Typ slå mig själv. Nej skojar haha ,men aldrig förlåtit mig själv?

varför läser du min blogg? Svar: Bra uppdatering, intressanta saker :D

varför började du blogga? Svar: Finns svar där uppe :)

hur många har du varit kär i? Svar: Ska jag vara ärlig så har jag inte varit kär i någon men jag har gillat en jätte mycket :)

vilka bloggar läser du? Svar: Kan göra ett inlägg med dem bloggarna jag läser nån dag. :)

hur många har du varit kär i? Svar: One true love.. JB! hihi

varför är du så söt,snygg,fin helt underbar? Svar:  Det är jag inte, du har nog kommit fel. :)

gillar du någon just nu ?<33 Svar: NEEJ, det gör jag inte TINA :D<3 Förutom dig då hihi

gillar du någon? Svar: Nej.

vad får du för betyg på dina PROV Svar: Det varierar. :P men g-vg :)

hur kommer det sig att du började gilla justin? Svar: Kollade på massa klipp med honom och blev
förälskad.. ? Haha ;) Tyckte han sjöng helt amazing och hans utseénde kan man ju inte motstå.

när började du fota? =) Svar: Nån gång förra sommaren ungefär. :) Började med en kompakt kamera först.

när ska du komma och träffa mej din gris ? <3 Svar: Haha ja du din apa, vi får se ;D<3

vill du att din blogg ska bli känd? Svar: Det skulle jag inte tacka nej till :D

vem var den senaste du var på g / tsm? Svar: Ingen :D

har du varit ihop med någon? vem i så fall ? ;D Svar: Ingen seriös iallafall ;)

Vad tycker du om min blogg? :D Svar: Underhållande, tycker om när du videobloggar :D

kan du alla koder och sånt när du ska designa eller går du in på designa din blogg? Svar: Antingen går jag in på designadinblogg.se eller söker på google ;).

vad använder du för redigeringsprogram? Svar: Adobe photoshop cs3

vad har du för kamera tillbehör? Svar: Close up +10 filter, Objektiv: Kito objektivet, Canon 50mm f/1,8,
Reflexskärm, Stativ. Det var det :)

kan du och jag ha en hel fotodag tillsammans någon dag ?:) Svar: Sjävklart :D

hur kan du få den skärpan på dina bilder? Svar: Jag ökar skärpan på photoshop.

kan du lägga upp en bild på din favorit outfit? Svar: Ja det kan jag, får se nån dag :D

ska du kolla på SCREAM 2 idag ? är du rädd för skräck filmer ? Svar: Ja jag kollade på den :D, om jag är!

säg tio vänner som du är med i skolan ? Svar: Jag är ju med dem flesta i min klass, men dem som jag mest är med är Stina och Helen :)

vem är roligast av dina vänner ? Svar: Jag själv :D haha nej men alla är :)
vem har bäst humor av dina vänner? Svar: Kan inte välja.. ;)
och vem har du alltid kul med på lektionerna? Svar: Stina, Helen och Martin haha :D

Där har ni svaren. Det var många frågor.. haha! Nu ska jag äta för jag är hungrig som fan! Hehe. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0