Farsdag



Hejsan! har inte uppdaterat på länge känner jag .. Förlåt men har inte orkat. Kan berätta lite om helgen.

Fredag: Cyklade till Z med Bogi, Sara Helen och Susan. Där var jag till kl 11, det var jättekul. Efter det cyklade vi hem och jag tog på mig pyjamas och sen gick jag till bogi (hon bor under mig) vi lanade, och kollade på film. Vi somnade vid 3.. haha. Det var jättekul och måste göras om!

Lördag: Latade mig, sen vid 8-9 gick jag ner till Bogi där Sara också var och vi spelade Blip.se, Gladiatorerna. Längesen jag körde det :-O Sen stack Sara hem och sen skulle vi kolla på White Chicks hemma hos mig fast vi gjorde aldrig det..  Vi gick hem till mig och tog massa flummiga bilder och åt godis.. Jag satte en godis i halsen. Andra gången jag var nära döden.. seriöst. Bogi trodde inte mig, sen så skulle jag till köket och dricka vatten men kunde inte det så gick tillbaks till Bogi och jag typ visade med händerna att den hade fastnat i halsen så hon började gapskratta och på nåt sätt skrattade jag också så godisen flög ut.. Hahahahahahahaha :-D Vid 2 gick bogi hem och sen kom mina föräldrar. Kul var det som fan!

Japp.. Nu vet ni. Och idag ska jag inte göra så mycket, det är Farsdag och jag glömde bort att köpa något. (ops..) Ska göra det imon istället. Klockan är inte ens 4 och det är redan mörkt. Kan det inte börja snöa? Hellre snö än tråkigt väder. Vi hörs kanske senare !? Men grattis på Farsdag bästa pappa

Kommentarer
Postat av: ANGELCHANELLE

sv; haha , lugnt (:

2010-11-14 @ 19:18:08
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0