wie internet nu


Foto: jag

HAAAAAR FÅTT TILLBAKS INTERNET PÅ DENNA DATORN NU! =D Ska hålla på med en ny header snart, eller imon. Får se. Men är iallafall jätteglad nu, sitter och redigerar lite bilder som jag har tagit. Uppdateringen kommer bli mycket bättre nu, promise! Mint 2-3 inlägg per dag om jag inte har för mycket plugg!

Vill fråga er en sak,
jo ni vet när man ska lägga in bilder från kameran till datan? Ja, när jag gör det, så brukar det bli ibland att bara några utav de sista bilderna kommer och inte alla!? :S vet någon vad som är problemet?
Tacksam för svar!

Ska dra nu, godnatt, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: E M M A

SVAR: nej.. jag har ingen aning tyvärr.. ''/

2010-05-10 @ 08:30:08
URL: http://emmasfoto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0