Härlig dag!



Foto: jag
Vilken föredrar ni bäst? ;)

Hejsan people ;D Sitter här i denna vackra, härliga dag! Det är faktiskt jättefint väder ute!
Har ont i huvudet, så jag ska inte på träningen. Känner inte för det heller, men på onsdag går jag. Denna veckan har vi, tema vecka. Fast vi går ju bara till på onsdag, så det är ju nice. Vi var i reningsvärket eller vad det hette haha! Det var iallafall tråkigt och kallt. För vi fick ett papper med massa knoppar och så på, och sen skulle man hitta knopparna/kvistarna och klistra fast dem på pappret, och gissa vem som vann? ;) Yes, vårt lag! Jag, stina, helen och elin. Men det var iallafall kul att vi vann ;D

Blir kanske att gå ut, eller något. Men uppdaterar senare, för jag har massa bilder att visa er! Kanske visar bild på vad jag köpt under den här ''lilla'' bloggpausen. Hejdå, ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: S A N N E

fina bilder ! =)

2010-05-10 @ 16:15:06
URL: http://sssssannes.blogg.se/
Postat av: stiina

vi var bäst i dag ales :)

2010-05-11 @ 15:12:46
URL: http://stiinarunessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0