blogg.se drar ner på färgerna!




Asså shit vad blogg.se drar ner på färgerna :S Kollade på bilden när jag skulle redigera ögonen på photoshop, och så hade jag laddat upp bilden i ett inlägg, i photoshop var färgerna helt fina och allt, sen på blogg, färgerna var inte samma. Tråkigt när man är nöjd med nån bild..

Ojoj! Statistiken går bara upp och upp! Jätte kul att se ;D Glöm inte
bloglovin om ni gillar min blogg! ;)
Ska läsa pumans dotter idag, har några sidor kvar att läsa. Annars ska jag bara ta det lugnt, imorgon är det skola och det vill man inte.. Men aja ett måste är ett måste. Hejdå!

UPPDATERING: EN LITEN SAK KOMMER UPP SENARE! SÅ HÅLL UTKIK ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0