BLOGGHUMÖR!


foto: jag

Hejsan allihopa! Är faktiskt på blogghumör idag ;D Idag var väl skolan helt okej, som vanliga andra skoldagar. Men maten var annorlunda, det var nämligen chicken nuggets och ris idag! ;D Superduper gott! haha, vi brukar aldrig få god mat i skolan så idag är det typ första gången på månader. Vi slutade också 20 över 12, om man räknar med maten och idag blev det så.

Mamma beställde tid åt mig imon att pierca mig i näsan, men har match imon så då skulle jag inte kunna spela matchen.. Och jag vill inte missa matchen! Så tar det nångång nästa vecka, tråkigt för jag ville verkligen ha det till gisledagarna men sånt är livet, det är inte alltid rättvist. Några säger att det ska regna på fredag-lördag och några säger det ska bli fint i helgen. Vet inte vem jag ska på tro på, men vi får väl vänta och se till helgen.

Emma har en tävling, som jag tror jag ska vara med i. Har inte haft så mycket tur i dem andra tävlingarna, så hoppas tur denna gången. Bilden jag tror jag ska tävla med är.. helt fantastiskt! Love it. Men måste också få tillstånd att använda den. Senare kanske jag kollar på killarnas match, men får se. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: julia

vilken bild? :D

2010-05-25 @ 18:15:31
URL: http://mittparadiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0