VOYAGE



Hejsan, kom precis hem. Tog följe med helen, men sen gick hon hem och sen gick jag hem själv, lyssnade på JB!
Skolan gick väl la bra, men blev irriterad på slutet av en sak. Har funderat på en sak, att jag ska skapa en blogg och skriva ner alla mina känslor, fast då sätter jag den med lösenord. Jag tycker det är en bra idé för man skriver av sig då, men självklart kommer jag ha kvar denna bloggen också. Jag kommer kanske sätta mer tid på den andra ,får se om jag gör en blogg..

Idag ska jag skriva rent min Voyage på engelskan. Annars har jag ingenting annat för mig :p aja uppdaterar väl senare hejdå!

Kommentarer
Postat av: M I C H E L L E

Hej! :D

Skulle du vilja vara med i min fototävling med temat glädje?



Kram, Michelle

2010-03-18 @ 16:07:23
URL: http://michellepaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0