VI ÄR DEM BÄSTA PÅ ATT GÖRA KAKOR!

Asså jag har ingen bild nu för tillfället.Har inte ens gått ut och fotat eller något så det får bli såhär. Idag har jag varit med amanda, så därför har jag inte kunnat uppdatera för jag mötte henne direkt när skolan slutade. Sen dess har jag varit med henne haha, först så gjorde vi makaroner för vi var hungriga och de var faktiskt goda ;D Efter det så gick vi in på datorn och typ kollade och lyssnade på snyggingen, SÅ KLART JUSTIN BIEBER
Och så kollade vi på she's the man haha men inte hela för vi skulle baka. Igenkligen skulle vi typ baka cornflakeskakor eller kladdkaka men vi hade inte kakao så vi bakade nån kaka som blev jättegod iallafall. Haha vi är fan dem bästa kockarna.Dock hade jag också ont i magen, men nu har det gått över eller ganska mycket iaf. Sen skulle vi hem och så väntade vi på min pappa vid Q8 och så var det några killar, eller killar och killar ganska stora iaf som åkte bil och så kastade dom en kondom? Asså fan vad äckliga. Men sen hämtade pappa mig och nu är jag här. Ringde amanda för skulle se om hon var hemma haha blev ganska rädd man vet aldrig vad som kan hända.

Ska typ göra matteläxan nu, aja ha det bra puss på er!

Kommentarer
Postat av: simone

sV: Tack så hemskt mycket, vad snäll du är :D

2010-03-05 @ 14:15:50
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0