VÄCKER KÄNSLOR..



Har ni sett min nya design? Skit snygg! Tack till bogi som fixade den åt mig! Hon är verkligen duktig på sånt här. Min blogg har aldrig varit så här snygg, det kan jag lova ;) Bilden väcker väldigt många känslor.. typ hösten och våren! Har kollat lite på close up filter, och har hittat ett: Close up filter + 4, 67 mm tror jag det var. Tror jag ska beställa det, ska bara prata med mamma om det. Är det någon som har ett bättre förslag? ;) då kan ni gärna berätta det för mig. Imon är det skola, shit vad snabbt det går. Men det ska bli riktigt kul att träffa helen och stina, ni gör min dag tjejer! Imon blir det förmodligen massa skratt haha! Godnatt, sov så gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0