svareN FRÅN FRÅGESTUNDEN

Alesa jag vet att du gillar mig eller hur ? HAHAHAH :d<3
Svar: HAHA, klart jag gillar dig mägim:D<3

varför bloggar du?
Svar: För jag tycker det är kul, och jag ska kunna göra något annat på min vardag. Vill också visa upp dem bilderna jag tar.

hur långt vill du komma med bloggen?
Svar: Har inte tänkt nåt speciellt :P

favoritaffär?
svar: Det är nog gina tricot.

vad gör du helst en lördagkväll?
Svar: Antingen är med vänner, eller bara umgås med familjen.

vad dricker du helst?
Svar: Ni tycker nog detta är knäppt, men dricker helst vatten.

om du skulle bli känd, vad skulle det vara för?
Svar: Fattar inte riktigt vad du menar.

Jag vet att du gillar justin bieber men hur började du gilla honom ? :)<3
Svar: Asså jag började lyssna på hans låtar mer och mer så det blev väl så.

Har du rökt någongång?
Svar: Ja, jag har provat.

Är wikey snäll mot dej ?
Svar: ja det är hon, men ibland kan hon inte vara haha!

läser du min blogg ?
Svar: Ja, den är jätte bra!

favoritplagg?
Svar: Vet inte faktiskt.

hur många ha du varit riktigt kär i?
Svar: Om jag ska vara riktigt ärlig, är det bara 1.

vad tycker du om kissie?
Svar: Haha, asså hon kan vara rolig ibland men ibland kan hon överdriva. Hon kan vara riktigt elak.

Hur blev du så intresserad av att fota?
- själv älskar jag dina foton riktigt mycket. Riktigt fina är dom!
Och varför fixade du bloggen? :) <3
Svar: Först så fotade jag med en kompaktkamera, tyckte det var jättekul att fota (tycker det fortfarande!) sen så blev fotandet som en hobby för mig. Jag ville fota hela tiden, så jag tjatade mig fram en systemkamera. Jag tyckte det skulle vara något kul, att skriva om min vardag och lägga upp bilder,
Naw tack så mycket!

gillar du någon?
Svar: Nej, inte just nu.

vilket är ditt favoritplagg?
Svar: Jag vet inte.

skulle du vilja ha ett husdjur?
Svar: Ja, skulle vilja ha en hund! :D

vem är din bästavän?
Svar: Det är doruntina! :)

Älskar du mig?
svar: Ja klart josse!

vilken är din favoritfärg?
Svar: det är turkos/blå.

har du rökt nån gång ?
Svar: Ja, jag har provat.

gillar du någon ?
Svar: Inte nån just nu :p, men man vet aldrig sen.

vad ska du göra nu i sommar ? puss (:
Svar: Förmodligen åka till kosova och ulqin.

vad är din favorit färg? (:
Svar: Turkos/blå

berätta allt du vet om justin bieber? :)
(om hans liv allstå:) )
skit fin.
Svar: Han kommer ifrån en liten stad i Canada. Och han började sjunga när han var 12 år, sen dess har han sjungit. Han blev upptäckt av nån man Scooter och sen sjöng han med Usher. Nu har han gjort 3 album tror jag det var. Han är 16 år, och redan väldigt berömd. Och jag älskar hans låtar!
Tack!

vem är din närmaste vän?
Svar: Har många närmaste vänner, men den närmaste är nog doruntina!

vad tycker du om att paow är rasist?
Svar: Haha jag bryr mig inte direkt.

hur är det i småland?
Svar: Jag gillar inte småland, eller själva gislaved då :p

hur gammal är du?
Jag är 13 år, fyller 14 i juni.

varför fick du en systemkamera?
Svar: För jag ville ha en. Eller, jag var beroende haha!

hur ligger du i betygen i skolan?
Svar: Bra tror jag väl.

har du någonsin rökt eller druckit alkohol?
Svar: Jag har rökt, asså provat. Och druckit typ cider.

hur kom de sig att du ville börja blogga?
Svar: Som sagt, jag ville visa mina bilder någonstans och skriva om min vardag.


Tror du att du kommer bli känd bloggare någon gång i livet?
Svar: Haha nej det tror jag inte.

Hur är det i gislaved?
Svar: sådär, gillar det inte så värst mycket men älskar iallafall min familj och mina vänner! Så det är dem som gör min dag.

går du på några sporter?
Svar: Ja, jag går på fotboll.

vem är din idol?
Svar: Nickelback, och justin bieber.

tror du justin e bög?
Svar: Haha nej det tror jag inte, jag tro att det är bara rykten.

kmr inte på nått men hare bra <333333
Svar: haha det var ju bra frågor, dsm!<3

Tror du du kommer bli känd bloggerska? :D
Svar: Nej, haha

Vad händer i helgen?
Svar: Club nordic!

Ska du på club nordic ? :D
Svar: japp, ska du? =D

Isf släng upp vad du ska ha på dig på bloggen :*
svar: Jadå =)

med vem ska du gå till justin biebers konsert med?
Svar: Med doruntina, stina, bogi och susan tror jag.

vilken är din favoritäffär som du helst handlar i?
Svar: Asså det är olika, men favoritaffär är nog gina tricot. Men det kan vara olika vart jag handlar.

vilken är din favorit mat?
Svar: Chicken nuggets och ris, MUMS!

vilka är dina allra bästavänner?
Svar: Jag har bara en bästavän men flera närmaste vänner.Och det är nog, doruntina, helen, stina och amanda.

gillar du skolan?
Svar: nja, det är ju inte kul men det är ju roligt att träffa mina vänner! :D

har du underkänt i något ämne?
Svar: ja :p

har du något mellannamn?
Svar: Ja, alesa. Många tror att det bara är mitt smeknamn men det är också mitt mellannamn ^^

gillar du kladdkaka?
Svar: Som fan att jag gör!

varför är du inte lika ofta med tina längre?
Svar: Asså, jag vet inte men vi har inte tid ibland. Så vi brukar skjuta upp det.

gillar du gisledagarna?
Svar: Oh yes! längtar dit!

vilka ska du isåfall gå med?
Svar: Hm, tror det blir en dag med jeta, lina och tina. Och andra dagen kanske med helen och stina.

följer du min blogg& isåfall hur många gånger om dagen?
Svar: Ja, det gör jag. Några gånger.

gillar du ditt förnamn& efternamn eller hade du velat byta och isåfall hetat?
Svar: ja, det är väl OK. Men jag skulle vilja typ heta, kelly.

vad gör du för att din blogg är så bra? :)
Svar: Haha tack! Jag gör väl inget särskilt.. uppdaterar? ;)

hur sminkar du dig?
Svar: Jag sminkar mig inte, isåfall bara mascara när det är disco. Eller om någon ska fota mig.

vem är din bästavän? :)
Svar: Doruntina.

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: du är söt :*

2010-03-22 @ 17:58:04
URL: http://sofiesanna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Aa jag ska på club nordic=) hahaha :*

2010-03-22 @ 20:31:20
URL: http://breakitdown.webblogg.se/
Postat av: R E G H I N A .•°

Svar: Hehe jodå det är bara bra med mig idag :) Hur är det med dig då? :)



Lust att följas via bloglovin? :)

2010-03-23 @ 13:51:03
URL: http://reghinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

du vet att muslimer inte har mellannamn ? ;) fin blogg!

2010-03-24 @ 19:37:08
Postat av: jimmy

vem är din bästa vän?

2011-03-08 @ 18:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0