MY CUTIE



Hejsan, får bli en till bild på min sötnos tinis :D Har inte uppdaterat tidigare idag för jag slutade 3 idag, sen gick jag helen och stina direkt ner till sporthallen och kollade fotboll. Fan att inte tjejerna vann.. men bättre lycka nästa gång! ;) Haha shit vad jag, stina och helen skrattade! Asså skrattar me dem typ 24/7 .. Sen hämtade pappa mig och sen åt jag och nu sitter jag här och skriver ett inlägg som ni kanske redan har märkt haha..

Kanske går ut senare eller pluggar matte .. asså det är så skönt väder nu. Man ser verkligen att det är vår, och snön håller på att gå bort, jätteskönt! Tror jag cyklar till skolan imon för att få frisk luft, men aja hejdå!

Kommentarer
Postat av: Michaela / foto, design och vardagsliv

vilken fin bild :D

2010-03-25 @ 13:19:02
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: **DESPERATE HOUSEWIVES** - bloggen

Hejsan!



Jag vill bara välkomna dig till den nya bloggen om Desperate Housewives. Vi kommer att uppdatera om skvaller, outfits, karaktärer, avsnitten och programmet i övrigt med en massa kul inslag :)



Jag ber om ursäkt om du ogillar reklam!



Jag hoppas vi hörs igen!

MVH Malin

2010-03-25 @ 16:22:52
URL: http://desperatahemmafruar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0