MIN LILLA SÖTNOS TINA!


Sötnosen tina på bild

Hej, har inte uppdaterat tidigare idag så tänkte göra det nu. Dagen började med att jag vaknade 7, åt/klädde på mig och sånt ni vet. Sen skjutsade pappa oss till skolan, hade tyska på morgonen. Efter tyskan hade jag idrott, jättekul haha! Vi körde fotboll YÄ. Sedan så duschade vi och sånt efter idrotten, vi gick upp mot skolan och hade engelska. Kul som vanligt. Och maten var inte så god idag..

Efter det så skulle jag vara med helen och stina men först skulle jag byta strängar på min gitarr i en butik, men den hade visst flyttat för ett år sen .. så seg jag är! Så blev helt besviken,  sen kom jag hem tog min no bok och gick till stina som bor typ jättenära mig. Och vi '' pluggade '' verkligen. Haha, vi satt och snackade om vår framtid och sommaren och skolan om hur mycket prov vi har igentligen om man tänker efter. Sen typ att jag och helen ska hänga med stina till falkenberg, för hon har stuga där borta så det kommer bli skit kul =D Gick hem sen, och nu sitter jag här och tråkar hehe.. ni får ha det bra later.

Kommentarer
Postat av: stiina

det kommer värkligen bli super kul aso skit !!!

sommaren 2010 kommer bli bäst! (H)<33333

2010-03-23 @ 18:46:05
URL: http://stiinarunessons.blogg.se/
Postat av: Emma

fin bild!

2010-03-23 @ 20:06:32
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0