LÄXA LÄXA OCH LÄXA.




Skolan tar verkligen död på oss! Massa läxor, inlämningar och prov. Men det är bara att jobba på! Blev några fula webcam bilder på mig eftersom har absolut INGA bilder på denna datan. O M G!! Vet ni vad? Justin drew bieber kommer till sverige! Asså jag dör snart, ne skojar bara. Men jag är sjukt glad, för jag ska absolut gå! OOh crap, igår hade jag 88 besökare!! blev verkligen skit glad, rekord (Y)

Hoppas det bara ökar på nu då. Ska väl lyssna vidare på JUUUUUSTIN nu hihi. Sen ska jag göra läxorna, har också hittat prao plats hos Bernts! Kulkul. Nu ska jag lyssna vidare på min älskling hihi, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken stad kommer han till och när ? :)<3

2010-03-16 @ 15:07:19
Postat av: Anonym

vilken stad kommer han till och när ? :)<3

2010-03-16 @ 15:07:59
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Haha ja, vill ha nu! =)

2010-03-16 @ 15:21:55
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0