JAG KOM MED

JAG KOM VIDARE TILL STEPHANIES TÄVLING.
Rösta på mig här och jag är nr 10 !
Du skriver bara: Jag röstar på nr 10, eller bara 10.


Godmorgon!,  nu är det så att jag har ju haft bloggpaus.. så jag tyckte det var dags att börja uppdatera igen! Qendresa är i farten ! kan faktiskt erkänna en sak.. att jag saknade bloggen =D Haha, men jag ska uppdatera hur mycket jag kan, för skolan kommer först. Jag beställde ett par gladiator sandaler och bikini förra veckan, och dem kom i onsdags. Blev sjukt nöjd med inköpet! Visar bild på det senare. Sen så har jag varit i borås och shoppat, köpte en lång HOOD tröja,brottarlinne och ett par vinterskor för dem andra har jag slängt för att det läckte in jävligt mycket vatten. Jag har också köpt converse skor, svarta URLÄCKRA! Har faktiskt tänkt igenom, och denna månaden har jag köpt 3 par skor haha. Men jag visar bild på allt senare. Jag bara vaknade så här tidigt, fattar inte?? Jag som alltid brukar sova till 11-12.. Men ska nog äta klart mina chips nu, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0