I ♥ JUSTIN DREW BIEBER!



Det blev en gullig bild på justin bieber och en hund! Asså shit kan aldrig sluta lyssna på hans musik, jag älskar verkligen han! Han är så jävla snygg, fin gullig söt och allt! han sjunger också så fint. Hatar när typ alla killar kallar honom bög? varför skulle han vara bög liksom :S

Slutade skolan 13:00 idag, så fick vi skjuts av helens mamma till stan och så gick vi typ till jc, lindex, konsum och bernts. I bernts kollade jag och stina om vi fick praoa där, och vi ska gå dit igen imon för hon såkallade '' chefen '' är där imon, så vi får titta förbi imon. Hittade verkligen en jättefin klänning på jc, och den kostade 499 :- Ganska dyrt faktiskt, men får se kanske köper den. Vi spelade också in en video, jag och stina då haha. Vi berättade typ om vår vardag haha, lägger kanske in den senare får se. Idag var det för första gången det var god mat typ, korv och mos haha! vill bara säga att statistiken höjer sig väldigt mycket nu! hejdå!

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: okej, jag har as små fötter haha ;D<3

2010-03-15 @ 15:29:50
URL: http://sofiesanna.blogg.se/
Postat av: E M M A

SVAR: temat är valfritt. :) Jag ändrade förut.



Ha en bra Måndag!

2010-03-15 @ 15:51:40
URL: http://emmasfoto.com
Postat av: Anonym

skit fin blogg:)

asså jag håller med dig han ärsjukt snygg och sen är hangrym på att sjunga :)

jag hatar oxå när folk kallar honom bög dom är fan bara avensjuka :S<3

2010-03-15 @ 17:25:04
Postat av: Stiina

aa hoppas vi får prao fan vad vi ska äta hahaha :)

våra videos är fan bäst :O <333333333333

2010-03-15 @ 18:43:36
URL: http://stiinarunessons.blogg.se/
Postat av: Perparim

hahah vrf han skulle vara bög? hahahahha vilken kille tar bild när han kysser en ful hund ? och sedan tar hunden på röven? nej det är fullt normalt.hahah

2010-03-19 @ 16:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0