DATA (L)


En jätte vacker bild på mig och min konstiga kusin hehe..

Har inte varit inne på datorn sedan nu då, för jag slutade skolan 3 sen fick jag skynda mig hem för hade träning halv 5. Sedan när jag hade tagit på mig mina träningskläder så fick jag gå till helen för pappa var på jobbet. Så gick vi till träningen, och det var ganska okej. Efter träningen så kollade vi på dem nya dräkterna, och de var ganska snygga faktiskt så ska beställa dem. Sen gick jag hen från träningen, eller helen följde mig lite. Ska snart duscha, men först ska jag vara inne lite på datan . ME LOVE DATA

Aja, ska lyssna vidare på musik nu, ha det bra byebye!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Hahahahhaa, jag ÄLSKAR webcam-bilder!

2010-03-07 @ 10:06:30
URL: http://danceitblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0