OFÖRGLÖMLIGT MINNE

SORRYSORRYSORRY, har ingen bild på denna datan, men ni får bildbomb senare när jag har fått bilderna från stina från Liseberg igår!

Såhär var det, vi kom fram dit vid ett och det var sjukt mycket kö.Men Heidi skaffade biljetterna så vi fick gå före alla :D softination, sen typ åkte vi slänggungorna först för helen vill testa en lite mindre farlig först.Den sög fast den var skön.. helen typ skrek livet av sig..: o Men sen åkte vi baldern, ASSÅ JAG DOG! Har åkt den innan, men det är alltid så här första gången när man åker i år. Sen åkte jag och stina kanonen, och jag kollade väl runt lite sådär .. så såg jag verkligen en skiit snygg kille!! Nummer 2 på min lista! Efter justin bieber såklart ;) ÅH, kan ba säga att jag smälte lite sådär. Okej nog om det haha. Och kanonen var skit rolig men baldern var roligare;D
Sen åkte vi massa och massa och massa.. Och så köpte jag ett kort av flumride, nice ;) Ni får bild på det senare.
Orkar inte berätta mer, men det var verkligen ett OFÖRGLÖMLIGT MINNE! Kommer aldrig glömma detta! Det var det bästa som har hänt i år typ..men aja snart ska jag ut med josse, ska köpa Glitter tidningen för justin bieber är ju med, och sen ska jag fota josse vid dalen. Så ni får antingen bilderna på josse imon eller idag. Och det är ju perfekt väder också! Aja seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0