NÄSPIERCING!



Bilderna är inte redigerade, har inte hunnit.

Hejsan! har inte hunnit uppdatera idag, eftersom jag stina och helen cyklade direkt till stina när vi kom hem från skolan vid 12. Men först åkte vi till lidl och köpte dumle till våra muffins, det blev exakt 23 kr. Haha, precis vad vi hade. Sen gjorde vi nudlar, men orkade inte alla. Sen så gjorde vi muffins, men helen var tvungen att gå hem så jag och stina gjorde muffinsarna men såklart så fick helen också. Asså dem blev sjukt goda, smeten var så himla god! Åt jätte mycket så fick ont i magen, som jag alltid får .. juste så hade inte stina tillräckligt med mjöl så jag cyklade hem snabbt och hämtade.Så sa pappa att jag har tid till näspiercing i anderstorp idag, så blev så glad! ;D

Cyklade till stina, och vi gjorde klart muffinsarna! dem blev sjukt goda, åh! Vi åt också, vi typ dog hihi. Sen trodde jag att jag hade tid vid halv 6 (näspiercing) men nae hade visst vid halv 5, så ja sen kom mamma och pappa, sen vidare till a-torp! Gjorde lite ont, men jag är skit nöjd! Ni får bilder på det senare för ska på speedway nu, så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0