Maybe a ego-day




Haha, jag bjuder två bilder på mig. Ego-day? ;)
not

Hejsan! Duchade nyss för var innan på träning. Tränade med 97orna, det var väl kul. Men det är inte hård träning, och det vill jag ha. Annars har jag varit med stina, helen, kasper idag. Och susan och suddi var också med. Det var jättekul hihi, och så är det jättefint väder också! Kanske drar till båraryd imon, vem vet. men nånting blire iallafall, kanske sover över med helen och stina imon hos helen ;D

Har inte så mycket att skriva.. hm. Haha, 2 bilder på mig faktiskt ;D erkänn duktigt gjort av mig? bilderna är sjukt gamla haha.På andra bilden ser jag sådär lite halvdöd ut, haha! Who cares, man ska ju inte alltid se perfekt ut, för det är ingen ändå. Aja glöm inte min helens och stinas blogg: www.blatteswedie.blogg.se

Peace out

Kommentarer
Postat av: N I C O L I N A - F O T O B L O G G

SVAR: Jo det tycker jag med ;D <3

2010-06-21 @ 20:51:15
URL: http://nicolinajovic.blogg.se/
Postat av: saron

hej, fin blogg :) följa varandra med bloglovin? <3

2010-06-22 @ 22:54:29
URL: http://saroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0