hiss and diss


- Choklad
Haha, choklad kan få dig på humör, åååh vad jag älskar choklad! mitt liv typ

- Mina närmaste vänner
Säger bara tre ord, ni är bäst.

- Fujidirekt
Dem har jätte bra kvaliteé och det tar inte så lång tid tills man får sina bilder eller vad man nu beställt. Hiss för mig!

- Sommar det.
Jag älskar sommaren sjukt mycket, förutom myggen då men älskar fortfarande sommaren. Gå i shorts och linne utan att frysa.Gå i stan med en glass i handen och bara ha kul. Sommaren är sååå bäst!

- Min mobil
Hihi, jag kan få damp på den ibland och så.. men jag älskar min mobil, ,mitt lilla rosa barn. Skulle aldrig kunna ha en annan mobil nu än touch haha.. känns wierd.

-  Ketchup
Jag älskar ketchup!!! haha alla tror att jag är sjuk i huvet att jag tar så mycket ketchup.. men det är gott.. : (



- Regn
Usch, att det regnar mitt på en sommardag. Det gör det inte nu då , men det brukar alltid annars göra det.. Diss för mig!

- Överdrivna photoshopade bilder
Hahahahahha, asså seriöst. tex kissie asså gud! hon har gått över gränsen, hon kanske inte använder photoshop men ja andra program då. Asså hon säger ju att hon är så '' snygg söt vacker blablabla '' bullshit? Haa, jag tror inte att hon är nöjd med sig själv när hon håller på att redigera sina bilder överdrivet, gör sig smalare gör sina bröst större än vad hennes redan är? Ja vet att det är hennes liv, men detta är ju trots allt hiss och diss ;)


Sådär, tänkte det var dax med hiss och diss igen, längesen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0