DM i Växjö


Åååh!? varför ska blogg.se förstöra bilderna!? :@

Åh, asså jag blir galen när blogg.se förstör bilderna, och då menar jag att dem drar ner på skärpan, kontrasten och ja nästan allting! Igentligen är den bilden mycket mycket finare!

Idag har jag DM match i Växjö, vi åker dit med buss. Så det blir väl kul .. eller? Njae..Kul att spela DM iallafall! ;) Och när vi har åkt så långt, eller a så ska vi vinna matchen också! ;) På onsdag åker fritidsgården Z till Liseberg och jag stina och helen har anmält oss, så vi ska dit. Missar matchen mot anderstorp också, men det blir så ibland. Kommer inte uppdatera mer idag, eftersom jag kommer hem ca 23.00, och då kommer jag vara trött som f*n. Men ni får extra uppdatering imon, eller ja får se för har återbesökstid hos Faces för att kolla min piercing, sen ska jag också på speedway med vännerna, men kan uppdatera emellan.. Aja adios!

Kommentarer
Postat av: Justin Bieber<3

hej kolla in min blogg

2010-06-14 @ 16:39:34
URL: http://seldemi.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Svar: Håller med dig heeeelt! :D

2010-06-15 @ 09:20:03
URL: http://fotobecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0