BILDBOMB-VARBERG


Börjar med 2 bilder på mig, haha ego!





Naw, söt familj!






Avslutar bildbomben med bilder på den urgulliga Erjon!

Har varit i Varberg i dag med familjen och kusinerna i havet. Det har varit sjukt kul. Trodde inte det skulle bli så kul faktiskt.. Jag och mimoza ( min kusin ) fiskade krabbor också, haha det var skit kul! ;D Fångade en på första försöket, alltså första gången i mitt liv också! Vi skulle gå till en liten '' kiosk '' men när vi väl var framme så var den stängd för den var inte öppen på helgerna så vi GICK ända till ICA. Och jag var bara i bikini utan skor eller något.. Haha! Vi köpte glass, en hel paket. Mums! ;D Och sen gick vi till stranden osv, vi badade och så. Efter kl 6-7 när vi skulle hem, så gick vi en promenad först. Vi gick till de stora stenarna, fett roligt. Orkar inte berätta mer än att vi har haft det jätte kul! Har mycket mer bilder att visa er, så det kommer ni få se i andra inlägg.

Nu ska jag nog äta eller något, är hungrig hehe. Godnatt


BTW: Tack så mycket till Becka som gjorde min header! Du är bäst ♥


Kommentarer
Postat av: SB

TILL ALLA BELIEBERS , VA MED OCH KäMPA FöR ATT Få HIT JUSTIN!



TILL ALLA BELIEBERS , VA MED OCH KäMPA FöR ATT Få HIT JUSTIN!



TILL ALLA BELIEBERS , VA MED OCH KäMPA FöR ATT Få HIT JUSTIN!

2010-07-11 @ 04:10:12
URL: http://swedensbeliebers.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Vad kul, den var riktigt söt =)

2010-07-11 @ 11:10:50
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: stiina

söta :)

2010-07-11 @ 17:51:15
URL: http://stiinarunessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0