Sweetheart

Foto: jag

Porträtt

Vilken gillar du mest? Jag gillar nog den svartvita bäst..

Shena bloggen! Åt nyss mat, mums. Innan det duschade jag, var i Hörsjöbadet med syster och pappa. Fast sen åkte pappa hem. Det var ganska kul, fast båraryd är roligare. Vattnet var inte heller sådär rent.. Usch.
Var där lite med blerina också, längesen man såg henne. Har saknat dig kuder!
Det var iallafall kul, åt massa glass och snacks. Gottgott.
Sen åkte vi hem och ja, blablabla. Nu eller snart kanske vi ska åka till borås till mina underbara kusiner, dem vi va med igår i Varberg. Ska bli kul. Ikväll är det VM final, Spanien - Holland. Jag håller såklart på spanien! ;) De ska vinna! Hare bra, goodbye!

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



Hej du.

Förlåt om jag stör men skulle bli jätteglad om du ville rösta på min bild. Det är en direkt länk så tar bara 6 sek.. :)

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Du BEHÖVER inte säga att du har röstat, för det ser jag. =)<3



Tack på förhand.

Förlåt om jag skickat detta innan.

2010-07-11 @ 22:29:07
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0