Shopping


Jeans - Jc
Solglasögon - Jc

Var på stan idag med min mamma och syster, hittade ett par jeans och ett par coola solglasögon som jag har velat ha länge, men aldrig hittat. Är nöjd med mitt inköp, speciellt jeansen, satt perfekt, och jag älskar dem! 200 kr kostade dem. Annars har jag inte gjort så mycket annat. Mitt photoshop funkar inte heller..åh! Varför har jag alltid otur? varför alltid jag!? Hur ska jag nu kunna göra mina headers i photoshop? redigera bilder? Omg tror jag får damp snart. Eller det har jag redan. Aja, hejdå.

Kommentarer
Postat av: quynh foto & vardag

sv: haha ja erkänn ;o kanske bara frisyren lite kanske... (A) hahha!

2010-07-15 @ 21:25:40
URL: http://quynhspicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0