KOMMER HEM PO LORDAG


Foto: Viktoria (syster)
Helt oredigerad bild

Heejsan! Det var lengesen. Er fortfarande i kosovo, so har inte dem tre sista bokstverna. Har haft det ganska kul her,har varit i ett utebadhus her, skiiit roligt! Stor rutschekana
och massa annat.
 La in bilderna po denna datan for att min kusin och viktoria ville se bilderna, so kunde lika gerna visa er en bild. Blev nojd med bilden,fast den skulle bli lite snyggare med lite redigering men skit samma.Min syster tog den po veg till kosovo.

Vi borjar oka hemmot po torsdag,och kommer fram ungefer po lordag. Har faktiskt saknat sverige.. :( ska bli skont att komma hem, sova i sin egen seng,oh vad skont.
Den 5 augusti er det ockso eskilscupen, ser fram emot den enormt mycket! Lengtar so!
Igor var jag po brollop, besta brollopet jag har varit po! Ganska mysig. Berettar mer ner jag kommer hem, hejdo ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0