Svaren från frågestunden

Hur mycket kostade din kamera? :)
Sv: Själva kameran med kito objektivet kostade 4990,
men vi köpte också en bok till så det blev nånting på 5000.


har du haft blogg innan denna?
Sv: Ja det har jag haha, m-issalesa.blogspot.com heter den.:)

gillar du att vara singel? =)
Sv: Ja det är väl ok

är min blogg ok?
Sv: ja :)

litar du på mig?
Sv: Vet faktiskt inte, känner inte dig så bra så vet inte vad jag ska säga.:)

vf började du blogga ?
Sv: För att jag tycker det är kul, läste andras bloggar innan jag började blogga, tyckte det var jättekul så börjadejag också. Sen också för att kunna visa upp mina bilder.

bästa blogg tips?
Sv: Michaela :)

bästa foto tips?
Sv: Ha fokus på ögonen.:)

Favorit mat?
Sv: Chicken nuggets och ris!

är du oskuld?
Sv: Ja :)

har du kysst en tjej någon gång?
Sv: Ja.

varifrån kosovo kommer du?
Sv: Det är typ olika, min mamma kommer från Drenica, och min pappa kommer från Peja.:)

har du några syskon?
Sv: Ja, en syster :)

hur gammal e du ?
Sv: 14 år :)

vad är bäst med sommaren? :)
Sv: Att kunna bada i havet, ha tunna kläder, tex som short och linne. Och helt klart, käka glass ute i solen!


favorit bloggar?
Sv: MichaelaD, fotobecka, linafoto, din, jetas, amandas, Justindrewbieber fan blogg, sofies, emmas och beccas.se Det var nog alla, har säkert glömt nån men aja.

favorit plagg?
Sv:Antingen min senaste klänning jag har köpt eller min byxdress :)

Favoritfärg?
Sv: Blå och lila. (:

vad är det bästa med mig, varför tycker du om mig?
Sv: allting är bra med dig, för du är bäst!


Om du hade fått bli tillsammans med justin hade du flyttat iväg med din familj där han bor och lämna dina vänner då?
Sv: på ett sätt ja, men på ett sätt inte. Vem vill inte vara tillsammans med honom? men vill ju inte lämna mina vänner.

Vad tycker du mest om på justins utseende?
Sv: Hm, svårt. Allt är snyggt, kan inte bestämma mig..

Vad gillar du mest att göra under sommaren?
Sv: bada i havet..

va älskar du med sommaren?
Sv: Allt förutom myggor, humlor, getingar, ja ni fattar ^^

är du kär?
Sv: Nej jag är inte kär.

vad hatar du?
Sv: Hm.. människor som kallar dig bästavän men sviker dig ändå.

va gillar du?
Sv: Haha det blir för mycket att skriva upp.. xD

Vem gillar du?
Sv: Det vill du veta vava.. ;)

Bästa med Sommaren?
Sv: Bada, äta glass, ha tunna kläder som tex shorts och linne. Ja allt, förutom myggor, humor, getingar ^^

Hur många har du vart tsm med?
Sv: Orka räkna, men ingen seriös iaf :P

Favorit affär?
Sv: Hm, bikbok och gina tricot :)

Senaste kille?
Sv: Inte direkt '' kille '' men på g, isf julius :)

När började du blogga?
Sv: Juli 2009.

Klädstil du älskar?
Sv: Som kenza helt klart! den är ju amazing. Jag gillar också när den är sådär halv '' rockig ''.

Klädstil du hatar?
Sv: Hm.. när det är för mycket '' punk '' typ.

Vem fick dig att börja blogga?
Sv: Typ kompisar, men läste också andras bloggar så ville jag också börja.


Hur länge har du haft den kamera?
Sv: Den 13 september! ;)

Vilken årstid gillar du?
Sv: Helt klart sommaren!

När fyller du år?
Sv: 10 juni (H)

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
Sv: Ingen aning

vem var du senare på g med? ;)
Sv: Julius

älskar du mig, såfall varför?
Sv: Ja klart, haha jag älskar allt med dig. Men först och främst, DIN HUMOR!

varför är du så söt?
Sv: varför är du så söt? :)

varför tror du att justin bieber är din, när han är min?
Sv: naaw, så gulligt att du drömmer om min kille.

har du varit tsm med någon?
Sv: Ja.

har du kysst en kille?
Sv: Ja.

Ditt absoluta drömresemål?
Sv: USA!

Har du tur i spel eller kärlek?
Sv: Haha nja, ibland tur och ibland otur.

Om du vann en hel drös med pengar, typ 50 miljoner -vad skulle du då göra för dom?
Sv: Först skulle jag resa till USA, träffa justin och allt. Och sen typ ah, shoppa ihjäl mig? Köpa typ världens bästa kamera haha! Nä men, köpt som fan.

Favoritämne i skolan?
Sv: Engelska och so :)

Vilken årstid uppskattar du mest?
Sv: Sommaren! :D

Te/kaffe?
Sv: Te! :D


Godis/Chips/Popcorn?
Sv: eh.. godis!? :D:D

Vad lyssnar du på för musik?
Sv: Olika, jag lyssnar på allt typ.

en önskan som du skulle vela gick i uppfyllelse?
Sv: ojdå, men träffa justin bieber!

3 saker du skulle ta med dig till en öde ö ?
Sv: Data, bästakompis och vatten. Haha, då menar jag jätte mycket vatten.

bloggar du följer? skriv vad du tycker om bloggarna possitiva&negativa grejer :)
Sv: MichaelaD, fotobecka, linafoto, din, jetas, amandas, Justindrewbieber fan blogg, sofies, emmas och beccas.se och Josephines.
Alla är jättebra, enligt mig. Men det kan ju vara dålig uppdatering ibland, men så är det ju hos alla :)


vad tycker du om mig...!
Sv: Haha jetaputte. Jag tycker du är sjukt fin, då menar jag riktigt fin. Snäll, rolig, bra humor. Haha, våra minnen är typ bäst.
ääälskar dig!


Favoritbloggar?
Sv: MichaelaD, jetas, linafoto, din, amandas, Justindrewbieber fan blogg, sofies, emmas och beccas.se.

Hur lång är du?
Sv: Har inte mätt mig på länge, men skulle tippa på 157-159 :)

Kissie eller Dessie?
Sv: Haha.. typ kissie. För kissie har roligare blogg :)

Kenza eller Nevnarien/Elin Kero?
Sv: Kenza! :)

Sådär, det var någon som spammade mig som ville att jag skulle svara på frågorna så, here you go.

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej du

Åh, rösta gärna på min söta bild, det är direkt länk så ta ca 6 sekunder att rösta. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

Förlåt om jag har skickat detta innan.

2010-07-10 @ 00:52:32
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0