MÅNADENS BILD!


Jag drar igång med Månadens bild!
Vill du vara med och tävla om att få ha din bild i min meny och en länk till din blogg under hela Januari?

Då gör du så här: Välj ut en bild du vill vara med och tävla med, gå sedan in på din mail och skicka ett till [email protected] skriv ditt bloggnamn och bifogra den bilden du vill vara med och tävla med, klicka sedan på skicka så är det klart!

Jag kom på att 1 februari är imon, så ni får hela februari på er att rösta på finalisterna. Det är ju bara 28 dagar så det kommer nog gå snabbt!

Det du behöver göra är att skicka ett mail till mig, jag kontaktar dig efter jag valt ut fyra bilder och skriver om du blev med eller inte.

Du får rösta på en person varje dag, så 1 röst per person. Och så får man rösta på sig själv endast 1 gång, alltså inte varje dag utan bara tex. idag.

OBS! /  Ni kan tex skicka 4 bilder till mig, men jag kommer då välja ut en av dem. Men ni kan bara skicka en bild om ni vill!
Ni har till Torsdag 4 februari på er att anmäla er. Det är inte heller ett speciellt tema, du bestämmer vilket tema det blir för dig!;)

Kommentarer
Postat av: emilia

Du har en riktigt fin blogg!:)

2010-01-31 @ 23:16:46
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken härlig header :D

och skitsnygg design!

och du skriver bra!

2010-02-01 @ 02:02:33
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: E M M A - den blonda♥

klart jag ska vara med! :D

kram

2010-02-01 @ 21:14:59
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0