ANMÄLT MIG TILL EN TÄVLING


Foto: jag  Motiv: blomma

Hejsan! Dagen har väl gått bra, vi hade slöjd på morgonen och sen hämtade pappa mig för skulle till doktorn pga min öronflammation. Det har ju inte gått över så fick gå dit, jag fick ett sånt nässpray och ja ba vad har det med mitt öra och göra då? Han ba att det finns en kanal blablabla. Ska iallafall åka till värnamo sjukhus igen nåndag. Har jaft öronflammationen drygt 1 månad och nån vecka nu. Och tro mig, det är skit jobbigt! Sen missade jag maten också, PANNKAKOR MISSADE JAG!? :/ Jag kan göra det hemma men dom blir inte lika goda. Så pappa köpte hamburgare och pommes med fanta till mig och det var skit gott. Idag ska jag plugga lite på so, har prov nästa vecka så måste plugga mycket. Har inte varit så bra på att uppdatera men kommer nog inte kunna uppdatera varje dag för jag kommer nog inte orka.

Har anmält mig till en tävlig, '' månadens bild '' tror jag det var. Så hoppas jag blir med!:D
Ska nog äta nu, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0