school tomorrow, again!


Foto: jag

Sha, idag har jag varit på träning och jag har bestämt att jag ska gå på varenda träning.Behöver få upp min kondition, så måste skärpa mig! Vi har ingen träning nästa vecka på lördag och söndag så vi har på onsdag istället.

Imorgon ska pappas kompis programmera vår bärbardator och så får vi internet samma dag. Så jag bloggar nog på bärbardatorn imon hihi. Ska fråga han om photoshop också, för han jobbar på elgiganten så han kanske kan installera det på datorn. Just nu lyssnar jag på musik (of course). Imon är det tillbaks till skolan..både bra och dåligt. Vill ju träffa alla vänner och sånt, men massa plugg hatar jag. Jag blir helt sliten efter skolan, och så har jag två prov på veckan shit asså kommer ba dö nåndag. Nä skojar bara men det är väldigt jobbigt haha xD. Men måndagar är ganska roliga ändå, Men aja, ha en fortsatt bra dag så ses vi!

Kommentarer
Postat av: n i n A

svar: haha i know ;)

fin bild :D:D

2010-02-21 @ 16:28:03
URL: http://ninaasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0