Im so exciting..



Tjatja, blev sugen att uppdatera så ja. För annars förlorar jag ju besökare, och det vill ju ingen? Blev en bild på mig och my crazy giirl, jeta hihi. Idag ska jag till calypso med stina, kanske helen och så träffar man folk där ju. Jag hoppas att det kommer mycket folk, men så som jag har frågat många så verkar det som om det inte kommer komma mycket men man kan väl alltid hoppas, right?;) Blir kanske en bild senare vad jag kommer ha för outfit, annars tar jag kort idag och sen visar jag imon. Får se hur det blir med det hihi.

La mig ner i sängen innan, satt in hörlurorna i öronen och lyssnade på mitt favorit band,nickelback såklart. Bland annat lyssnade jag också på sagoland - medina, jätteskönt och avslappnat. Nu ska jag göra nånting på datan, kanske redigera lite bilder eller nåt sånt? ;)

Kommentarer
Postat av: K L A R A

sv: det är bara bra:)

ska vi lägga till varandra på bloglovin?

KRAM

2010-02-19 @ 18:40:36
URL: http://klaradaun.blogg.se/
Postat av: emma

sv: Tack :)

2010-02-20 @ 12:41:28
URL: http://eolofssons.blogg.se/
Postat av: tobbe

yes you are ;d

2010-02-20 @ 18:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0